Promocja warsztatu samochodowego w internecie — Gdzie się reklamować i jak pozyskiwać klientów z sieci?

Internet to świetne miejsce do reklamowania swoich biznesów — nawet tych stacjonarnych. Jednym z najlepszych przykładów jest warsztat samochodowy i jego promocja w sieci. Dzięki internetowi możemy zyskać wielu nowych klientów oraz reklamować się lokalnie. Jak zatem promować warsztat samochodowy w sieci? Skuteczne sposoby reklamy internetowej prezentujemy poniżej.

Promocja warsztatu samochodowego w internecie — Gdzie się reklamować i jak pozyskiwać klientów z sieci?

 

Reklama na Facebooku

Jednym z najpopularniejszych sposobów reklamy warsztatu samochodowego w internecie jest Facebook. System reklamowy Facebook Ads umożliwia wyświetlenie reklamy na tym portalu społecznościowym jego użytkownikom za pieniądze. Możemy określić też osoby, które zobaczą reklamę np. pod względem wieku, płci czy lokalizacji. Wybierając osoby pełnoletnie z danego miasta i interesujące się motoryzacją możemy wyświetlić im reklamę już za kilkanaście złotych. Suma taka pozwala na kilkaset — kilka tysięcy wyświetleń. Reklama ma formę np. postu, baneru w prawej kolumnie czy filmiku video.

Reklama w Google

Kolejną i jedną z najskuteczniejszych form promocji w sieci są płatne wyniki wyszukiwania w Google. Znajdują się one nad tymi standardowymi, w których się znajdujemy poprzez posiadanie witryny i jej pozycjonowanie. Płacąc Google, możemy dodać swój wynik na szczyt tej listy i pozyskiwać wielu klientów. Reklama taka jest skuteczna i wygodna. Wiele osób, które wpiszą w Google np. “mechanik Nowy Sącz”, zobaczą właśnie nasz wynik na szczycie listy. Wiele osób korzysta też chętnie z takich wyników nawet, iż są one oznaczone jako reklama. Płacimy w takiej opcji jedynie za kliknięcie i przejście na naszą stronę www przez klienta, co jest uczciwe. Sam system reklamowy Google Ads również jest prosty w obsłudze i dostępny dla każdego.

Google Maps

Jednym z najskuteczniejszych, ale niedocenianych sposobów reklamy warsztatu samochodowego w sieci jest dodanie go na mapach Google. Wiele osób właśnie w Google Maps wpisuje nazwę usługi i wyszukuje lokalnie warsztaty, firmy czy usługi. Dodanie wizytówki Google Moja Firma jest darmowe, proste i nieskomplikowane. Możemy także umieścić w niej zdjęcia, informacje o warsztacie i usługach, zbierać opinie czy dodać godziny otwarcia. Osoba, która pisze na mapach Google w naszym mieście hasło ”warsztat samochodowy” otrzyma pinezkę na mapie w postaci naszej wizytówki.