Ciekawe sposoby na reklamę
Aby dotrzeć do klienta, przedsiębiorcy stosują różne metody. Aktualnie najpopularniejsza jest reklama w internecie, gdyż jest to najłatwiej dostępna forma promocji. Warto jednak wykorzystać bardziej nieszablonowe rozwiązania i zastosować artykuły i gadżety reklamowe, które utkwią potencjalnemu klientowi w pamięci.
Jak zmienił się rynek reklamy
Na przestrzeni ostatnich lat rynek reklamy zmienił się radykalnie. Jest to spowodowane rozwojem technologii informacyjnych, dzięki którym firmy zyskały możliwość reklamowania się w dość prosty i tani sposób. Wykorzystywane do tego są portale społecznościowe, za pomocą których firmy robią auto promocję, serwisy i portale, oferujące sprzedaż powierzchni reklamowej oraz duże sieci, które oferują sprzedaż miejsca reklamowego w wielu różnych modelach rozliczeń. Internet oferuje bardzo szerokie spektrum możliwości, dzięki czemu zarówno wielkie korporacje, jak i jednoosobowe firmy mogą znaleźć sposób na zareklamowanie się w sieci.
Jest to zupełnie inna droga, do osiągnięcia celu, niż ta stosowana jeszcze dwadzieścia lat temu. Wtedy jedyną dostępną opcją promocji były tradycyjne metody, takie jak rozdawanie ulotek czy reklama w lokalnej prasie. Dla większych firm, główną formą promocji była reklama w telewizji czy radiu. W tamtych latach popularne były również artykuły i gadżety reklamowe, które dzisiaj wydają się tracić na znaczeniu. Jednak wiele firm, umiejętnie łączy nowoczesność z tradycja i zestawia ze sobą te dwie formy promocji.
Gadżety do promocji firmy
Kiedyś rozdawanie ulotek i katalogów promocyjnych było czymś normalnym. Dziś jest to raczej przeżytek, a większość firm ogranicza się do wręczania wizytówek zapraszających na swoje strony internetowe, gdzie jest zaprezentowana oferta firmy. Jest to jednak błąd. Według badań socjologów, ludzie lubią papierowe foldery i wszelkiego rodzaju materiały promocyjne. Estetycznie zaprojektowany i wydrukowany na ładnym papierze sprawia, że klient nabiera zaufania do firmy oraz jest bardziej chętny do szczegółowego zapoznania się z ofertą.
Ten efekt można spotęgować, gdy klient dostanie jakiś drobny upominek. Może to być długopis z wygrawerowanym logo firmy, notatnik lub kalendarz firmowy. Wedle badań dotyczących marketingu, takie działania są pozytywnie odbierane przez ponad pięćdziesiąt procent odbiorców, a reszta z nich w większości pochodzi do tego neutralnie. To oznacza, że rozdawanie akcesoriów i gadżetów reklamowych, mało kogo irytuje lub bulwersuje. Wedle tych badań warto zainteresować się ofertami firm, które produkują gadżety reklamowe na zamówienie, gdyż w ten sposób, można niskim kosztem zyskać przychylność klientów.
Gdzie się zaopatrzyć w odpowiednie artykuły i gadżety reklamowe
Artykuły i gadżety reklamowe są łatwo dostępne na zamówienie w sieci. Po złożeniu zamówienia, gotowe produkty docierają do zamawiające już po kilku dniach. Aby wybrać odpowiednie akcesoria dla swojej firmy, warto przejrzeć różnego rodzaju gadżety, które są do tego celu stosowane. Sprawdź artykuły i gadżety reklamowe w Versus-Reklama.pl
Tekst powstał przy współpracy z firmą reklamową versus-reklama.pl.