5 sposobów na promocję komisu samochodowego
Jeśli chcesz przyciągnąć większą liczbę potencjalnych klientów, przygotuj i zastosuj odpowiednią strategię marketingową. Postaw na nowe, solidne i skuteczne działania reklamowe. Wtedy łatwiej przyciągniesz klientów do swojego komisu samochodowego.
Zapewnij rabaty z gwarancją niskiej ceny.
Jednym z najłatwiejszych i optymalnych sposobów na przyciągnięcie potencjalnych odbiorców jest atrakcyjny rabat. Możesz go podarować, jeśli skorzystają z Twojej oferty. Dodatkowo udzielenie rabatu na zakup hurtowy, może przyciągnąć klientów biznesowych. Pamiętaj, że rabat wcale nie wiąże się ze stratą.
Kampanie mailowe
Biuletyny e-mailowe to najlepszy sposób na dotarcie do klientów. Zamiast jednak wysyłać klasyczne wiadomościami z rabatami lub ofertami specjalnymi, wysyłaj e-maile angażujące odbiorców.
Na przykład zamiast kuponu na 10% zniżki, przygotuj raczej newsletter o 10 aplikacjach, które przydadzą się w czasie podróży. Content marketing w wiadomościach mailowych to świetny sposób na zaangażowanie klientów. Regularne wysyłanie newsletterów przypomina im o Twoim komisie.
Bądź aktywny w mediach społecznościowych.
Musisz udostępniać systematycznie ciekawe i przydatne treści w mediach społecznościowych. W ten sposób budujesz pozytywne relacje ze swoimi odbiorcami. Możesz na przykład opublikować post, w którym porównujesz najlepsze woski lub oleje do samochodu. Zbuduj pozycję eksperta w swojej branży. Wtedy klienci zaczną Ci ufać. Do najpopularniejszych mediów społecznościowych zaliczamy Facebooka, Instagram, Twitter i Linkedin.
Gadżety motoryzacyjne
Obecnie samochód jest jednym z najpopularniejszych środków transportu. Dlatego reklamowe gadżety motoryzacyjne cieszą się dużą popularnością zarówno wśród pań, jak i panów. Zwróć uwagę na to, aby były wysokiej jakości. Powinny umiejętnie łączyć walory estetyczne z praktycznymi. Postaw na nowoczesne gadżety, takie jak ładowarka do auta, skrobaczki samochodowe, czy światła awaryjne. Zwróć też koniecznie uwagę na ramki pod tablice rejestracyjne z nadrukiem. Postaraj się, by były związane z Twoim komisem. Wtedy wzbudzisz zainteresowanie u potencjalnych klientów.
Wyróżniają się wspaniałą jakością. Możesz na nich umieścić wiele przydatnych informacji. Oprócz danych tekstowych możesz też zdecydować się na zdjęcia. Ramki są trwałe i wytrzymałe. Wykazują wyjątkową odporność na uszkodzenia i niekorzystne czynniki atmosferyczne. Możesz je dopasować do każdego typu samochodu.
Blog
Na blogu możesz publikować krótkie treści. Pamiętaj, by były interesujące. Powinny zachęcić czytelników do działania. Zwróć też uwagę na odpowiednie słowa i frazy kluczowe. Są niezwykle ważne przy pozycjonowaniu bloga. Wtedy poprawisz swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Pokaż, że jesteś ekspertem w swojej branży.
Regularnie zamieszczaj treści. Wtedy zachęcisz odbiorców do systematycznego zaglądania na Twój blog. Do każdego postu dołączaj zdjęcia wysokiej jakości. Na blogu możesz podsumowywać najciekawsze wydarzenia. Poinformuj czytelników, jakie auta sprowadzasz najczęściej i skąd.